TRX

Το σύστημα TRX, γνωστό και ως Total Resistance eXercise, είναι μια ειδική μέθοδος προπόνησης με ιμάντες. Η μέθοδος προπόνησης αυτή χρησιμοποιεί τους ειδικούς ιμάντες με λαβές και την κατάλληλη τοποθέτηση του σώματος του ασκούμενου για να αναπτύξει τη δύναμη, την ισορροπία και τη δύναμη των σταθεροποιών μυών ταυτόχρονα. Η χρήση των ιμάντων TRX αξιοποιεί τη βαρύτητα για να παρέχει την κατάλληλη επιβάρυνση στον ασκούμενο, η οποία αλλάζει σε ευκολότερη ή δυσκολότερη ανάλογα με την τοποθέτηση του σώματος.

Ποιο το ασκησιολόγιο του TRX;
Το ασκησιολόγιο είναι ποικίλο και ο δημιουργός του εμπνεύστηκε από ασκήσεις του στρατού, ενώ στηρίχθηκε από έρευνες και μελέτες σε πανεπιστήμια και αθλητικά κέντρα για να αναπτυχθεί η τελική μορφή της μεθόδου. Οι μεταβαλλόμενες ασκήσεις και οι εναλλαγές του βαθμού δυσκολίας ενισχύουν την ενδυνάμωση όλων των μυϊκών ομάδων, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της μυϊκής δύναμης και ισχύος, την μυϊκή αντοχή, μέχρι και στην απώλεια λίπους. Η μέθοδος προπόνησης TRX βελτιώνει την κινητικότητα και τη σταθεροποίηση του κορμού, αυξάνει το μεταβολικό ρυθμό, βελτιώνοντας τις καύσεις του ασκούμενου. Αποτελεί έτσι, έναν ολοκληρωμένο τρόπο προπόνησης για τη γενικότερη βελτίωση της φυσικής κατάστασης.

Ποιοι θα ωφεληθούν από ένα πρόγραμμα προπόνησης με TRX;
Σε όσους ασκούμενους αρέσει η Yoga και το Pilates, βρίσκουν ενδιαφέρουσα την προπόνηση με TRX, βρίσκοντας πολλά κοινά στοιχεία στις μεθόδους αυτές, κυρίως λόγω της αναγκαίας σταθεροποίησης του κορμού για την ασφαλή επίτευξη των ασκήσεων. Πολλοί δρομείς, ποδηλάτες και αθλητές ομαδικών αθλημάτων θα ωφεληθούν από το ασκησιολόγιο στο TRX, διότι συνδυάζει την ενδυνάμωση του κορμού με την ενδυνάμωση κύριων μυϊκών ομάδων, άνω και κάτω άκρων. Αν οι σταθεροποιοί μύες του κορμού είναι αδύναμοι, μπορεί να υπάρξει πιθανότητα ανάπτυξης τραυματισμού στην οσφυϊκή περιοχή. Ο καθένας που προπονείται συστηματικά σε γυμναστήριο, μπορεί να προπονηθεί με TRX. Είναι μια μέθοδος προπόνησης κατάλληλη για όλους αφού η ένταση μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα. Προσοχή μεγάλη χρειάζεται σε άτομα τα οποία δεν έχουν ενδυναμώσει κατάλληλα τους μύες του κορμού. Δυναμώστε το κέντρο σας και μάθετε να το ενεργοποιείται προς αποφυγή τραυματισμού.

Τι γυμνάζει η μέθοδος προπόνησης TRX;
Ένα πρόγραμμα προπόνησης TRX προπονεί ολοκληρωτικά αφού συμμετέχει όλο το σώμα και ενδυναμώνει ειδικά και εστιασμένα το κέντρο του κορμού.
Έχουν παρατηρηθεί θετικές επιδράσεις και στα άτομα άνω των 60 ετών οπού έπειτα από συμμετοχή σε 45’ προγράμματα άσκησης με ιμάντες αιώρησης σημειώθηκαν:
• Βελτίωση της ισορροπίας
• Βελτίωση της ιδιοδεκτικότητας
• Αύξηση της δύναμης
• Μείωση της πιθανότητας κάκωσης από πτώση
Γυμνάζει δηλαδή όλο το σώμα, ενώ ενδυναμώνει τους κοιλιακούς και ραχιαίους για την σταθεροποίηση του σώματος για αποφυγή κάθε είδους τραυματισμού. Μπορεί να παρέχει σε άτομα με μυοσκελετικές διαταραχές ειδικότερα στην περιοχή της οσφυϊκής μοίρας, με παροχή εξειδικευμένου ασκησιολογίου για την ενδυνάμωση και σταθεροποίηση των μυών της πυελικής περιοχής.

Πως και που μπορώ να προπονηθώ με τη μέθοδο TRX;
Πλέον έχουν αναπτυχθεί πολλά προγράμματα TRX για όλα τα επίπεδα και οι personal trainers το χρησιμοποιούν συχνά για κάθε ασκούμενο τους. Στο STAY SAFE KRAV CLUB ξεκίνησαν τα νέα τμήματα TRX & Functional Training, όπου εκτελούνται υπό της οδηγίες καθηγητή Φυσικής Αγωγής (απόφοιτου ΤΕΦΑΑ) και με πιστοποίηση TRX & Functional Trainer Instructor Certificate.

Tip: Ζητήστε μας πληροφορίες και κλείστε τώρα μια προπόνηση εντελώς δωρεάν γνωρίζοντας από κοντά τα οφέλη μιας προπόνησης TRX.

error: Απαγορεύεται η αντιγραφή !!